asfalistis4u.gr - Διεθνείς τάσεις στην αγορά ιδιωτικής ασφάλισης - Όπως τις κατέγραψε η μεγάλη ετήσια έρευνα της AM Best για τη σεζόν 2015/2016.

Εκατοντάδες Aσφαλιστές όλων των κλάδων - ζωής, ζημιών, υγείας, εξέφρασαν τις απόψεις τους για όλα τα θέματα, από την οικονομία έως τον ανταγωνισμό και έκαναν τις εκτιμήσεις τους για το τι θα απασχολήσει φέτος την διεθνή αγορά, η πορεία της οποίας αναμένεται γενικότερα σταθερή, με εξαίρεση τον κλάδο Υγείας για τον οποίο 55% των ερωτηθέντων εκτιμούν ότι θα έχει αρνητική εξέλιξη. Για τα επόμενα πέντε χρόνια οι μεγαλύτερες ενδεχόμενες απειλές εντοπίζονται στην κατάσταση της οικονομίας (σύμφωνα με το 22,6%), στις διακυμάνσεις των κεφαλαιαγορών (15%) και στις πολιτικές εξελίξεις (14%).

Η πιο συχνή λέξη ή φράση στην ιδιωτική ασφάλιση το 2015 ήταν η “κυβερνοεπίθεση”. Το ενδιαφέρον για το κυβερνοέγκλημα εκτοξεύτηκε την περασμένη χρονιά και παραμένει στην κορυφή της λίστας για την ανάπτυξη νέων προϊόντων στον κλάδο Ζημιών. Παράλληλα, ενδιαφέρει στενά τους κλάδους Ζωής και Υγείας, από άλλη σκοπιά όμως, δηλαδή ως προς την προστασία των δικών τους δεδομένων, μιας και οι παραβιάσεις είναι ολοένα και συχνότερο φαινόμενο.

Ιδιαιτέρως ζωηρό είναι το ενδιαφέρον για εξαγορές/συγχωνεύσεις, το 66% δήλωσε ότι μελετά τις πιθανότητες για διάφορους στρατηγικούς λόγους, μεταξύ αυτών και λόγω κανονιστικών πιέσεων.
Το πλεονάζων κεφάλαιο παραμένει το μεγαλύτερο κίνητρο για εξαγορές και συγχωνεύσεις, όπως, ταυτόχρονα, και το αιώνιο περιβάλλον χαμηλών επιτοκίων, εξαιτίας του οποίου πολλές εταιρείες και φέτος θα πρέπει να αποφασίσουν αν θα "παλέψουν" μόνες ή αν θα ενώσουν τις δυνάμεις τους με άλλες εταιρείες.

Μόλις 5,5% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι οι οικονομικές συνθήκες θα βελτιωθούν φέτος ενώ 30% πιστεύει ότι θα χειροτερέψουν.

Όσο για τους παράγοντες που καθορίζουν την επιτυχία το 25% επέλεξε την ικανοποίηση του πελάτη, το 15% το ταλέντο της ηγεσίας και του ανθρώπινου δυναμικού, το 13% την φήμη της εταιρείας, το 12% την φιλοσοφία του underwriting, και ακολουθούν η διανομή (10%), και η καινοτομία του προϊόντος.

Όλοι πάντως συμφώνησαν ότι η επιτυχία εξαρτάται από την εξυπηρέτηση του πελάτη και μέσω τεχνολογίας. Ο κόσμος στρέφεται όλο και περισσότερο σε online και mobile πλατφόρμες για να αγοράσει ασφαλιστικά προϊόντα και για αυτό οι εταιρείες όλο και περισσότερο αναπτύσσουν εύκολες εφαρμογές για αυτό το σκοπό. Στόχος είναι να φτάνουν στον πελάτη όπου και αν είναι με ό,τι και αν χρησιμοποιεί - τηλέφωνο, υπολογιστή ή φορητό υπολογιστή.
Πηγή: underwriter.gr

  • 48
Σε αυτή την φωτογραφία: