Asfalistis4u

Αποστολή Μηνύματος
Προσθήκη φίλου
Asfalistis4u

Πληροφορίες

Βασικές Πληροφορίες

  • Ημερομηνία Γέννησης

    2014-10-28
  • Λίγα λόγια

    Ο σύγχρονος τρόπος ζωής μας δίνει τη δυνατότητα να απολαμβάνουμε εύκολα και γρήγορα ποιοτικά αγαθά και καλύτερες υπηρεσίες μέσα από το διαδίκτυο.
    Ο κλάδος των ασφαλιστικών υπηρεσιών δε θα μπορούσε να μην ακολουθήσει την εξέλιξη αυτή.
    Η ιστοσελίδα μας φιλοδοξεί να σας δώσει τη δυνατότητα, να ενημερωθείτε όσο απλά και ουσιαστικά γίνεται, για οποιοδήποτε ασφαλιστικό θέμα σας απασχολεί, σας ταλαιπωρεί ή σας μπερδεύει.
    Σε καμία περίπτωση αυτή η ιστοσελίδα δεν θέλει να προσφέρει απλά τα φθηνότερα ασφαλιστικά προϊόντα της αγοράς.
    Κάθε αίτημα σας για προσφορά ασφάλισης μελετάται από πιστοποιημένους ασφαλιστικούς συμβούλους και κατόπιν σας αποστέλλεται ασφαλιστική πρόταση με βάση τα δικά σας χαρακτηριστικά και ανάγκες, επιτυγχάνοντας σωστή ασφάλιση και οικονομία.
    Σήμερα μπορούμε να σας παρέχουμε σύγχρονες ασφαλιστικές υπηρεσίες που σας καλύπτουν και σας εξασφαλίζουν στην καθημερινή και επαγγελματική σας ζωή, μελετώντας, σχεδιάζοντας και προτείνοντας σας έτοιμες ασφαλιστικές λύσεις που καλύπτουν κινδύνους που πιθανόν να αντιμετωπίσετε στην καθημερινή ή επαγγελματική σας δραστηριότητα.

Πληροφορίες Επικοινωνίας

Μέλος από:
Δευτέρα, 29 Σεπτέμβριος 2014 11:12
Τελευταία σύνδεση:
3 χρόνια
Τύπος προφίλ
Ασφαλιστής
  • Asfalistis4u Νέα του Asfalistis4u
    3 χρόνια

    ΙΔΡΥΟΝΤΑΙ ΝΕΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗΣ

    -Τα «σχήματα» είναι διάφορα και στοχεύουν στην παροχή ασφαλιστικών καλύψεων σε συνδυασμό και με άλλες υπηρεσίες που παρέχουν στους πελάτες τους. Η ασφαλιστική διαμεσολάβηση συμπληρώνεται η μετασχηματίζεται με στόχο να φέρει εργασίες.

    ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ + Ασφάλιση

    Κατά τις πληροφορίες οι προσπάθειες των νέων εταιρειών αποβλέπουν στην παροχή τεχνικών, συμβουλευτικών, αναπτυξιακών, και άλλων συμβουλών, τις οποίες εν συνεχεία τις στηρίζουν –καλύπτουν- ασφαλιστικά.
    Ήδη κάποιες εταιρείες έχουν ξεκινήσει να δραστηριοποιούνται καταγράφοντας θετικά –για αρχή- αποτελέσματα. Η συνολική παροχή ασφαλιστικών –και άλλων λύσεων- σε φυσικά και νομικά πρόσωπα δείχνει να τους αποδίδει δημιουργώντας ελπίδες για τη συνέχεια.

    ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ

    Όμως υπάρχουν και άλλες επιλογές ανάπτυξης στην ασφαλιστική αγορά: χαρακτηριστική είναι η δημιουργία μεσιτικών εταιρειών αυστηρά προσανατολισμένων σε συγκεκριμένους τύπους ασφάλισης.
    Οι μεσιτικές αυτές στοχεύουν στην ανάπτυξη εργασιών μέσω εξειδίκευσης η οποία υποστηρίζεται από ανάλογη τεχνογνωσία.
    Εκτιμάται πώς η εστίαση θα αποδώσει περισσότερο από την πολυπαροχή ασφαλιστικών συμβολαίων που έως σήμερα ακολουθείται από το σύνολο των μεσιτικών.
    Τις προσπάθειες αυτές για τις δύο νέες μεσιτικές που γνωρίζουμε, στηρίζουν έμπειρα στελέχη της αγοράς και ευελπιστούν πως μέσα από αυτές τις προσεγγίσεις θα μπορέσουν να δώσουν ασφαλιστικά προγράμματα και να εγείρουν το ενδιαφέρον για ασφαλίσεις.

    Όπως αναφέρεται από γνώστες της αγοράς ιδιωτικής ασφάλισης η δημιουργία νέων εταιρειών που αναπτύσσουν δραστηριότητα στην αγορά αποτελεί φυσική εξέλιξη του κορεσμού που καταγράφεται στις ασφαλιστικές πωλήσεις. Μπορεί να θεωρηθεί είτε ως φυσική εξέλιξη είτε ως πειραματισμός προκειμένου να ανοίξουν νέοι ορίζοντες στις ασφαλιστικές εργασίες.

    Πηγή: insurance-eea

  • Asfalistis4u Νέα του Asfalistis4u
    3 χρόνια

    ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΜΕΣΩ INTERNET - ΘΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΟΥΝ?

    -Τα πράγματα στη θέση τους βάζει νέα μεγάλη και διεθνή έρευνα της έγκυρης PwC σχετικά με τις πωλήσεις και την κατάληψη του... εμπορίου από το Ίντερνετ.
    Σύμφωνα με την έρευνα ο κόσμος 1) συνεχίζει να προτιμά τα καταστήματα για τις αγορές 2) δεν κατευθύνεται από τις ιστοσελίδες ή τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για το τι θα αγοράσει (το facebook δεν παίζει και τόσο ρόλο)
    3) όταν αγοράζει μέσω Ίντερνετ το κάνει σε απόλυτη πλειοψηφία μέσω υπολογιστών γραφείου και όχι μέσω κινητών συσκευών τύπου τάμπλετ ή smart phone.

    Συγκεκριμένα:
    Ο κόσμος παρακολουθεί το Ίντερνετ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης "για να παρακολουθεί, να ανακαλύπτει και να αξιολογεί τα brands και τους πωλητές".
    Tα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το Ίντερνετ δεν αναμένεται να αποτελέσουν σημαντικό κανάλι πωλήσεων στο εγγύς μέλλον. Ωστόσο, χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο και ενισχύουν τις πωλήσεις σε όλα τα κανάλια διανομής.
    Πολλοί καταναλωτές δηλώνουν ότι πραγματοποιούν έρευνα αγοράς online αλλά οι περισσότεροι προτιμούν να αγοράζουν ακόμα από καταστήματα.
    Οι ταμπλέτες και τα έξυπνα τηλέφωνα δεν προβλέπεται να προτιμηθούν περισσότερο από τους υπολογιστές στο εγγύς μέλλον, όμως ενδέχεται να ενισχυθεί η χρήση τους όσον αφορά άλλα στάδια της διαδικασίας αγοράς.
    Οι πελάτες αναζητούν την ποιότητα και την καινοτομία έναντι της χαμηλής τιμής όταν κάνουν αγορές στο πολυκαναλικό μοντέλο πωλήσεων.

    Η έρευνα της Price Waterhouse Coopers είχε τίτλο "Ερμηνεύοντας τον online καταναλωτή: 10 μύθοι για το πολυκαναλικό μοντέλο πωλήσεων (Demystifying the online shopper: 10 Myths of multichannel retailing)".
    Βασίστηκε σε ερωτηματολόγιο στο οποίο συμμετείχαν περισσότεροι από 11.000 online καταναλωτές από 11 χώρες και 3 ηπείρους, συμπεριλαμβανομένων τόσο ώριμων οικονομιών όσο και αναδυόμενων αγορών. Συγκεκριμένα, η έρευνα διεξήχθη στη Βραζιλία, στον Καναδά, στην Κίνα, στη Γαλλία, στη Γερμανία, στην Ολλανδία, στη Ρωσία, στην Ελβετία, στην Τουρκία, στο Ηνωμένο Βασίλειο και στις ΗΠΑ.

  • Asfalistis4u Νέα του Asfalistis4u
    3 χρόνια

    ΠΕΡΙ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ... Ανάλυση σε απλά ελληνικά για να καταλάβουμε !

    -Είναι γεγονός. Η "σύνταξη του κράτους" όπως την ξέραμε χρόνια τώρα, είναι στα τελευταία της. Το νέο ασφαλιστικό σύστημα που θα αρχίσει να εφαρμόζεται σύντομα θα είναι πλέον "κεφαλαιοποιητικό, θα υπολογίζεται δηλαδή με εισοδηματικά κριτήρια:

    Οι εισφορές των εργαζομένων θα υπολογίζονται επί των αποδοχών θα συσσωρεύονται (εικονικά) σε έναν ατομικό λογαριασμό ( ατομική μερίδα ) ο οποίος θα τοκίζεται με επιτόκιο οριζόμενο από το νόμο και όταν έρθει η ώρα της συνταξιοδότησης θα αποτελεί το "ασφαλιστικό κεφάλαιο" του εργαζομένου.
    Το κεφάλαιο αυτό θα μετατρέπεται σε ισόβια σύνταξη με βάση το εκάστοτε προσδόκιμο ζωής.

    Το κράτος θα "βάζει απο την τσέπη του" (αυτό που σήμερα ονομάζουμε "εγγυημένη" κρατική σύνταξη, επί του παρόντος 384 ευρώ) μόνο για αναξιοπαθούντες όπως άνεργοι, ασθενείς, άτομα που φροντίζουν παιδιά ή ηλικιωμένους.

    Η επικουρική σύνταξη θα υποστεί συνεχείς μειώσεις με αποτέλεσμα κάποια στιγμή να καταργηθεί πλήρως. Ο υπολογισμός της σύνταξης θα γίνεται με ενιαίο τρόπο καθώς θα αναγνωρίζονται μόνο δύο είδη εργαζομένων, οι μισθωτοί και αυτοαπασχολούμενοι. Όποια προνόμια και ειδικά ταμεία ίσχυαν μέχρι σήμερα, καταργούνται.
    Οι πρόωρες συντάξεις θα καταργηθούν - όλοι οι υγιείς εργαζόμενοι δεν θα δικαιούνται σύνταξη πριν τα 67 τους χρόνια αλλά θα δικαιούνται μερική απασχόληση κατά την συνταξιοδότησή τους.

    Τα επόμενα χρόνια δεν θα υπάρχουν συντάξεις άνω των 1000 ευρώ: η Κυβέρνηση έχει υπογράψει μείωση των δαπανών για συντάξεις 1,8 δις το 2016 και για το σκοπό αυτό οι συντάξεις άνω των 1000 ευρώ θα κοπούν αναλογικά από 11% έως 18% στο άμεσο μέλλον.
    Στόχος είναι η ενοποίηση όλων των ταμείων και η δημιουργία του Εθνικού Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης, στην ουσία μετεξέλιξη του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.

    Οι όροι "επαγγελματικά ταμεία", "συμπληρωματικές παροχές" και "ιδιωτική ασφάλιση" έχουν ήδη αρχίσει να πλανώνται στην ατμόσφαιρα και σιγά σιγά αναμένεται να καθιερωθούν στη συνείδηση του κάθε έλληνα πολίτη.

    Χρυσή ευκαιρία για ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές που ασχολούνται με το κλάδο ζωής !

  • Asfalistis4u κοινοποίησε φωτογραφία στη Σελίδα Νέα του Asfalistis4u

    Ξεκινούν τα "μπλόκα" στα ανασφάλιστα ΙΧ - Με απόφαση που υπογράφει ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών κ. Τρύφωνας Αλεξιάδης, ορίζονται όλες οι τυπικές διαδικασίες και λεπτομέρειες γαι τον εντοπισμό των ανασφάλιστων οχημάτων που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους.

    Ειδικότερα σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στην απόφαση:
    - Δύο φορές το χρόνο σε συγκεκριμένες ημερομηνίες θα γίνεται διασταύρωση από τη διεύθυνση ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του υπουργείου Οικονομικών μεταξύ των αρχείων της Γενικής Γραμματείας Εσόδων που αφορούν τα οχήματα σε ακινησία και των αντίστοιχων αρχείων των ασφαλιστικών εταιρειών που αφορούν τα ασφαλισμένα οχήματα.
    - Τα οχήματα που εντοπίζονται από τη διασταύρωση να μην είναι ασφαλισμένα, θα χαρακτηρίζονται ως ανασφάλιστα και οι ιδιοκτήτες τους θα ειδοποιούνται μέσω του taxisnet ή με άλλο τρόπο (π.χ. επιστολή) για την ύπαρξη ανασφάλιστου οχήματος στο όνομά τους.

    - Οι ιδιοκτήτες ανασφάλιστων οχημάτων θα καλούνται να ασφαλίσουν το όχημά τους καταβάλλοντας παράλληλα και παράβολο υπέρ του Δημοσίου αξίας 250 ευρώ. Θα έχουν επίσης τη δυνατότητα σε περίπτωση λανθασμένης εγγραφής τους ως ιδιοκτητών ανασφάλιστων οχημάτων να προσκομίζουν στην αρμόδια ΔΟΥ τα στοιχεία που αποδεικνύουν ότι το όχημά τους ήταν ασφαλισμένο κατά την ημέρα της διασταύρωσης.
    - Όσοι δεν ανταποκρίνονται στη σχετική επιστολή θα αναλαμβάνουν τον κίνδυνο να εντοπιστούν στο δρόμο από την αστυνομία ή την τροχαία και να υποστούν κυρώσεις όπως επιτόπια αφαίρεση πινακίδων και άδειας κυκλοφορίας και πρόστιμο τουλάχιστον 500 ευρώ. Το υπουργείο Οικονομικών θα ενημερώνει ηλεκτρονικά τις αστυνομικές αρχές για τους αριθμούς κυκλοφορίας των οχημάτων που είναι ανασφάλιστα.
    Πηγή: capital.gr

  • Asfalistis4u κοινοποίησε φωτογραφία στη Σελίδα Νέα του Asfalistis4u

    - Νιώθω άφωνος

    Asfalistis4u Στις χώρες με το μεγαλύτερο πληθυσμό "80άρηδων" η Ελλάδα!

    -Στην ΕΕ το 2014 το ποσοστό των ανθρώπων 65 ετών και άνω ήταν 18,5%. Εκτιμάται ότι μέχρι το 2080 το ποσοστό αυτό θα έχει φτάσει το 30%.
    Όμως αυτή η τάση είναι γνωστή εδώ και χρόνια. Το καινούργιο δημογραφικό στοιχείο που παρουσιάζει ενδιαφέρον είναι τα ποσοστά του πληθυσμού 80 ετών και άνω.
    Το ποσοστό των ανθρώπων ηλικίας 80+ σε σχέση με το συνολικό πληθυσμό της γης αναμένεται από το 5% που ήταν το 2014 στο 12% και παραπάνω το 2080.

    Όπως είναι φυσικό αυτή η δημογραφική τάση δημιουργεί διάφορες επιπλέον προκλήσεις για την ΕΕ κυρίως ως προς την οικονομική κατάσταση και την κοινωνική θέση των μεγαλύτερων αυτών ανθρώπων.
    Κάθε χρόνο η 1η Οκτώβρη εορτάζεται ως η Παγκόσμια Ημέρα Μεγαλύτερων σε Ηλικία Ατόμων. Η Eurostat, η στατιστική υπηρεσία της Ένωσης, δημοσίευσε κάποιους δημογραφικούς δείκτες.

    Το ποσοστό του πληθυσμού 80+ αναμένεται τουλάχιστον να διπλασιασθεί σε όλα τα κράτη μέλη.
    Οι χώρες με τον μεγαλύτερο πληθυσμό ηλικίας 80+ είναι η Ιταλία (6,4%), η Ελλάδα (6%), η Ισπανία και η Γαλλία (5,7% έκαστη).
    Οι χώρες με τον μικρότερο πληθυσμό ηλικίας 80+ είναι η Ιρλανδία και η Σλοβακία (και οι δύο 3%) όπως και η Κύπρος (3,1%).
    Στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνολικά το ποσοστό των ανθρώπων ηλικίας 80+ αυξήθηκε, τα τελευταία 15 χρόνια, από 3,5% το 2001 σε 5,1% το 2014.
    Μέχρι το 2080 σχεδόν 1 στους 8 Ευρωπαίους (12,3% του πληθυσμού) θα είναι ηλικίας 80 ετών και άνω.
    Οι χώρες που τότε θα έχουν τον μεγαλύτερο πληθυσμό 80+ θα είναι η Σλοβακία (16,3%), η Πορτογαλία (15,8%), η Γερμανία (15,1%) και η Πολωνία (14,9%).
    Τα μικρότερα ποσοστά (7,5%-9,5%) θα έχουν η Ιρλανδία, η Λιθουανία και η Λετονία.
    3 χρόνια
  • Asfalistis4u Νέα του Asfalistis4u
    3 χρόνια

    ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΣΙΤΗ ΑΣΦΑΛΕΙΩΝ ?

    -Είναι δόκιμο ένας Πράκτορας να συμβάλλεται με έναν Μεσίτη Ασφαλίσεων και να προωθεί ασφαλιστικά συμβόλαια για λογαριασμό του;

    Στο μεγαλύτερο μέρος του ελεύθερου δικτύου στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση, του Δικτύου δηλαδή που δεν εκπροσωπεί αποκλειστικά μια εταιρεία, οι Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι συμβάλλονται με εταιρείες ή και πρόσωπα που έχουν είτε την ιδιότητα του μεσίτη ασφαλίσεων είτε την ιδιότητα του πράκτορα ασφαλιστικών συμβούλων.

    Όπως είναι γνωστό ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος και ο Πράκτορας Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης εκπροσωπεί τις ασφαλιστικές εταιρείες με τις οποίες έχει συμβληθεί. Αντίθετα, ο Μεσίτης Ασφαλίσεων κατά τη διαδικασία της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης λειτουργεί κατ’ εντολή του πελάτη του και για το σκοπό αυτό απευθύνεται στις ασφαλιστικές εταιρείες.

    Όταν λοιπόν μια μεσιτική εταιρεία υποστηρίζει μέσω συμβάσεων συνεργασίας δίκτυο ασφαλιστικών συμβούλων ή πρακτόρων ασφαλίσεων και αυτοί με τη σειρά τους απευθύνονται στον υποψήφιο ασφαλισμένο τίθεται το ερώτημα ποιόν εκπροσωπούν:

    1) Εκπροσωπούν τις ασφαλιστικές εταιρείες με τις οποίες έχει συμβληθεί ο μεσίτης ο οποίος και θα προωθήσει την συναλλαγή;

    2) Ή θεωρεί ο Σύμβουλος ή ο Πράκτορας ότι λειτουργεί κατ’ εντολή του πελάτη του;

    Το ερώτημα τίθεται όχι τόσο από τη νομική του πλευρά όσο από την πλευρά του καταναλωτή και την πιθανότητα σύγχυσης στην ενημέρωσή του ως προς τον ποιόν τελικά εκπροσωπεί ο Διαμεσολαβητής που βρίσκεται μπροστά του.

    Μήπως τελικά θα ήταν πιο απλό οι Μεσίτες ασφαλίσεων ή οι Εταιρείες μεσιτείας ασφαλίσεων να έχουν δίκτυο μόνο από Διαμεσολαβητές που κατέχουν την άδεια του μεσίτη;
    Ομοίως, δεν θα ήταν πιο ξεκάθαρο τα δίκτυα Πρακτόρων και Ασφαλιστικών Συμβούλων να υποστηρίζονται αντίστοιχα από εταιρείες που έχουν άδεια πρακτόρευσης;
    Θα ήταν χρήσιμο τα επόμενα χρόνια τα ερωτήματα αυτά να απασχολήσουν τα αγορά.

    Άλλωστε μετά την εφαρμογή του νέου εποπτικού πλαισίου που απαιτεί την πιο σαφή και καθαρή ενημέρωση του ασφαλισμένου ως προς την ιδιότητα του Ασφαλιστή και ως προς το ποιόν εκπροσωπεί, θα πρέπει υποχρεωτικά να ξεκαθαριστεί.

  • Asfalistis4u Νέα του Asfalistis4u
    3 χρόνια

    Η Solvency II «φρενάρει» τη μείωση των ασφαλίστρων ...

    -Πιο δύσκολη γίνεται με τα Solvency II η διαμόρφωση της τιμολογιακής πολιτικής στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου στις εταιρείες που θα εμφανίσουν κεφαλαιακή υστέρηση. Στην περίπτωση αυτή (κεφαλαιακά αδύναμες εταιρείες), τον πρώτο λόγο για να μειωθούν τα ασφάλιστρα θα έχει πλέον η εποπτική αρχή δηλαδή η Τράπεζα της Ελλάδας η οποία θα κρίνει εάν μπορεί να μειωθουν τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου ή αυτό θα επιφέρει επιδείνωση της κεφαλαιακής επάρκειας της επιχείρησης. Αν πάλι αρνηθεί την μείωση των ασφαλίστρων στην επιχείρηση , η Τράπεζα της Ελλάδας τότε η επιχείρηση θα χάσει μερίδια αγοράς από τον ανταγωνισμό αφού δεν θα μπορεί να προσαρμοστεί στις συνθήκες της αγοράς. Για το σύνολο του κλάδου αστικής ευθύνης αυτοκινήτου οι εκτιμήσεις είναι ότι ενδεχομένως να υπάρξει για πρώτη φορά μετά από 5 συνεχόμενα χρόνια υποχώρησης τιμολογίων , αύξηση (έστω και οριακή) τιμών στα ασφάλιστρα.

    Σύμφωνα με πληροφορίες από την αγορά από πέρυσι το Σεπτέμβριο μέχρι και τώρα, η Τράπεζα της Ελλάδας έχει ήδη θέσει βέτο σε ασφαλιστικές εταιρείες με ‘αδύναμες’ λογιστικές καταστάσεις στην περαιτέρω μείωση των ασφαλίστρων καθώς έκρινε ότι αυτό θα όξυνε την εικόνα στην κεφαλαιακή επάρκεια των επιχειρήσεων. Η δυσκολία της ραγδαίας μείωσης ασφαλίστρων ισχύει και για τις εύρωστες ασφαλιστικές βέβαια αφού λόγω των Solvency IΙ καλούνται να διατηρούν υψηλά αποθέματα χωρίς μεγάλες αυξομειώσεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα τελευταία 3 χρόνια έχει ξεσπάσει πόλεμος τιμολογίων στην ασφαλιστική αγορά , ειδικά στον κλάδο αυτοκινήτου που έχει οδηγήσει κατά το ίδιο διάστημα σε μειώσεις ασφαλίστρων μέχρι και 40% σε σχέση με την περίοδο 2012-2013. Βάσει των Solvency II οι περισσότερες εταιρείες έχουν εξαντλήσει τα περιθώρια μεγαλύτερων μειώσεων και σταδιακά οδηγούνται σε άλλες στρατηγικές marketing όπως για παράδειγμα την απόκτηση από την αγορά χαρτοφυλακίων , στην διεύρυνση των πωλήσεων μέσω νέων καναλιών (internet, call centers) και την περαιτέρω συρρίκνωση των λειτουργικών εξόδων.

    Ελεύθερη Παροχή Υπηρεσιών (Ε.Π.Υ)
    Οι εταιρείες Ελεύθερης Παροχής Υπηρεσιών , οι λεγόμενες Ε.Π.Υ , εάν έχουν και αυτές τις έδρες τους σε χώρες που υπόκεινται στους κανόνες Solvency II , θα έχουν και αυτές το ίδιο πρόβλημα μειώσεως ασφαλίστρων.

  • Asfalistis4u κοινοποίησε φωτογραφία στη Σελίδα Νέα του Asfalistis4u

    Έρχονται ραβασάκια για τα ανασφάλιστα οχήματα και πρόστιμα.
    -Έως το τέλος Φεβρουαρίου έχουν περιθώριο εκατοντάδες χιλιάδες οδηγοί ανασφάλιστων οχημάτων να τα ασφαλίσουν, προκειμένου να μην έρθουν αντιμέτωποι με τα πρόστιμα-φωτιά και τις ποινικές κυρώσεις, που προβλέπονται από την νομοθεσία. Οι διασταυρώσεις από τη Γενική Γραμματεία Πληροφορικών Συστημάτων έχουν ολοκληρωθεί και έως το τέλος του μήνα θα αποσταλούν τα ηλεκτρονικά ειδοποιητήρια. Την ίδια ώρα η Τροχαία εντατικοποιεί τους ελέγχους ώστε να περιοριστεί το φαινόμενο των ανασφάλιστων οχημάτων.

    Το ρίσκο για τον οδηγό ανασφάλιστου οχήματος είναι τεράστιο, καθώς βρίσκεται αντιμέτωπος όχι μόνο με χρηματικά πρόστιμα αλλά και με βαρύτατες ποινικές κυρώσεις.
    •Σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται ο οδηγός ανασφάλιστου οχήματος χάνει την άδεια οδήγησης για έξι μήνες ενώ αφαιρούνται και οι πινακίδες και η άδεια κυκλοφορίας επίσης για έξι μήνες .
    •Σε περίπτωση ατυχήματος, προβλέπεται η αφαίρεση πινακίδων άδειας κυκλοφορίας για δύο χρόνια σε περίπτωση ατυχήματος ή για τρία σε περίπτωση υποτροπής.
    •Επιπλέον, επιβάλλεται χρηματικό πρόστιμο υπέρ του Επικουρικού Κεφαλαίου, με πράξη της Αστυνομικής Αρχής, 500 ευρώ για τα επιβατικά και 250 ευρώ για τα δίκυκλα.

    Η άδεια ικανότητας οδηγού μπορεί να επιστραφεί στον οδηγό πριν περάσουν τα παραπάνω χρονικά διαστήματα, αν πληρώσει το πρόστιμο και προσκομίσει την απόδειξη πληρωμής. Η άδεια κυκλοφορίας και οι πινακίδες μπορούν να επιστραφούν στον κάτοχο ή στον ιδιοκτήτη του οχήματος, πριν περάσουν τα παραπάνω χρονικά διαστήματα, αν πληρώσει το πρόστιμο και προσκομίσει την απόδειξη πληρωμής καθώς και το ασφαλιστήριο συμβόλαιο για το όχημα.
    Πηγή: pronews

  • Asfalistis4u κοινοποίησε φωτογραφία στη Σελίδα Νέα του Asfalistis4u

    Τι συμβαίνει τελικά με την Deutsche Bank;
    -Κινδυνεύει η μεγαλύτερη τράπεζα της Ευρώπης από τα περίπου 70 τρισεκατομμύρια παραγώγων;
    Τα συνολικά κεφάλαια της Deutsche bank είναι 63 δισ. αλλά τα 10,3 δισ. είναι GoodWill δηλαδή αέρας, υπεραξία. Το πρόβλημα της Deutsche bank είναι τα κεφάλαια 52 δισ. έναντι του συνολικού ενεργητικού 1,62 τρισ. ευρώ και ειδικά μέσω του μέσου σταθμισμένου ενεργητικού στα 397 δισ.

    Προσέξτε! Μια τράπεζα με 1,62 τρισ. ευρώ ενεργητικό, έχει RWA – δηλαδή σταθμισμένο – ενεργητικό 397 δισ.

    Από τα 1,62 τρισ. ενεργητικό έχει δάνεια μόλις 432 δισ. με τα προβληματικά δάνεια να είναι πολύ χαμηλά. Άρα το πρόβλημα της Deutsche bank είναι τα κεφάλαια και όχι τα δάνεια, εκεί δεν έχει πρόβλημα.
    Το πρόβλημα εδράζεται στη μεγάλη έκθεση στα παράγωγα κοντά 70 τρισ. δολάρια που έχει έκθεση η Deutsche bank! Όσο 20 φορές το ΑΕΠ της Γερμανίας δηλαδή…!

    Αν πράγματι υπήρχε περίπτωση μία εταιρεία να χρεοκοπήσει άμεσα, και βεβαίως μία τέτοιου μεγέθους τράπεζα, λένε οι ειδικοί, τότε θα βλέπαμε μία ραγδαία πτώση τιμής τουλάχιστον στην τιμή της μετοχής της.

    Η τιμή της Deutsche Bank έχει καταρρεύσει από τις 29 Δεκεμβρίου 2015, κατά +40%.

    Παρά το ότι η τράπεζα αυτή, είχε όντως τη χειρότερη εξέλιξη τιμής στην Ευρώπη μεταξύ μεγάλων τραπεζών, αξίζει να σημειώσουμε ότι πτώση 35% στην ίδια περίοδο είχε η Credit Suisse, ενώ πτώση 20% – 30% είχαν επίσης και οι τραπεζικοί κολοσσοί Commerzbank, BNP Paribas, UBS, Societe General και Barclays, ενώ συνολικά οι τραπεζικές μετοχές στην Ευρώπη έχουν χάσει το 27% της αξίας τους!

    Εν ολίγοις, η εκτίμηση ότι το τραπεζικό σύστημα της Ευρώπης, ίσως βρίσκεται στο κατώφλι αρνητικών εξελίξεων, άρχισαν να φαίνονται στις χρηματιστηριακές τιμές με πλέον αδύναμο κρίκο να φαίνεται πως είναι η Deutsche Bank, όπου οι τιμές ασφαλίστρων της τράπεζας, τα CDS, μαρτυρούν υψηλή πιθανότητα χρεοκοπίας.

    Πηγή: insurance daily news

  • Asfalistis4u Νέα του Asfalistis4u
    3 χρόνια

    ΜΑΘΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΣΟΥ

    -Οι επιστήμονες λένε ότι κάθε μέρα ο άνθρωπος κάνει περί τις 20.000 σκέψεις!

    Και δυστυχώς αυτές που έρχονται πάντα πρώτες στο μυαλό του, είναι οι αρνητικές.

    Το αρνητικό είναι το κυρίαρχο συναίσθημα μέσα μας, πολύ πιο δυνατό από όλα τα θετικά.

    Και δυστυχώς έχει την ικανότητα να μας βάζει φρένο και να μας εμποδίζει να μπούμε σε διαδικασία ανάπτυξης.

    Το αρνητικό συναίσθημα οφείλεται σε μια ορμόνη, την κορτιζόλη. Θα μπορούσε να πει κανείς ότι η κορτιζόλη είναι η “ουσία” που παράγει ή παράγεται οταν κυριαρχεί ο φόβος και έχει ως συνέπεια το "πάγωμα" των εγκεφαλικών κυττάρων και την αδράνεια (ως αποτέλεσμα του φόβου) ενώ αντίθετα η σεροτονίνη, είναι η ορμόνη της χαράς, της δράσης και της δημιουργίας. Δίνει δύναμη και λύσεις, δίνει στον άνθρωπο τη δυνατότητα να σκεφτεί. Είναι ο νευροδιαβιβαστής της επικοινωνίας, επιτρέπει στα κύτταρα να συνεργαστούν, να φέρουν ιδέες.

    Αυτές οι δύο ουσίες κινούν το μυαλό μας αλλά δυστυχώς η πρώτη, όπως είπαμε, είναι η ισχυρότερη.

    Ο ρόλος της κορτιζόλης είναι να μπλοκάρει τον εγκέφαλο. Να τον κάνει να μη νοιώθει τίποτα. Καταλαβαίνει το φόβο, απομονώνει τα κύτταρα ώστε να τον δεσμεύσει και σταματάει τη σκέψη. Ο άνθρωπος παθαίνει αυτό που λέμε “παράλυση”, λειτουργεί από ένστικτο και ποια είναι η ενστικτώδης αντίδραση στο φόβο;

    Μα φυσικά η φυγή και η αποφυγή…Υπάρχει αντίδοτο;

    Και βέβαια...Η προετοιμασία, και η άσκηση στην ικανότητα να ανασύρουμε θετικές σκέψεις , σκέψεις νίκης σε όλα τα επίπεδα της καθημερινής μας δραστηριότητας.

  • Asfalistis4u κοινοποίησε φωτογραφία στη Σελίδα Νέα του Asfalistis4u

    Η ανακοίνωση του Υπουργού για τα ανασφάλιστα

    Δια στόματος του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών Τρύφωνα Αλεξιάδη ανακοινώθηκε χθές το πρωί στην εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη στο Star, ότι έχουν εντοπιστεί ήδη (έπειτα από τις περίφημες διασταυρώσεις για τις οποίες ακούγαμε χρόνια τώρα) "εκατοντάδες χιλιάδες, πιθανώς και ένα εκατομμύριο" (!) ανασφάλιστα οχήματα και ότι θα σταλούν ειδοποιητήρια στους ιδιοκτήτες τους μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου, με προθεσμία 8 ημερών για να πάνε να τα ασφαλίσουν.
    Δείτε τι είπε ο Υπουργός:

    www.star.gr/Pages/…_

  • Asfalistis4u Νέα του Asfalistis4u
    3 χρόνια

    ΟΡΓΑΝΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΥ
    Οργανώνονται και συνδικαλιστικά οι Εταιρείες Ελεύθερης Παροχής (ΕΠΥ) προκειμένου να ισχυροποιήσουν περαιτέρω τη θέση τους στην εγχώρια ασφαλιστική αγορά, έχοντας διαπιστώσει ότι η καθοδική πορεία της οικονομίας ευνοεί την παρουσία τους στον κλάδο.

    Σύμφωνα με πληροφορίες, επτά από τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, από ένα σύνολο περίπου 15 ΕΠΥ, αποφάσισαν να συγκροτήσουν Σύνδεσμο για την εκπροσώπησή τους στα κοινά της αγοράς. Τις ημέρες αυτές μάλιστα πραγματοποιούν τις πρώτες μεταξύ τους επαφές, ώστε να οργανώσουν τη δράση τους και κυρίως τον κοινό τους φορέα.

    Πρόκειται για εξέλιξη που μόνο τυχαία δεν είναι, αφού το 2015 αποτέλεσε για τις ΕΠΥ μια από τις καλύτερες χρονιές, δεδομένου ότι η παραγωγή τους σε σύνολο κατέγραψε άνοδο 40%, σε έναν κλάδο όπως οι ασφαλίσεις Αστικής Ευθύνης Οχημάτων, ο οποίος συνεχίζει με έντονους ρυθμούς την πτωτική του πορεία. Οι ίδιες πηγές προσθέτουν μάλιστα ότι στην πλειονότητά τους οι ασφαλιστικές εταιρείες έκλεισαν την περυσινή χρήση με απώλειες από -3% έως και 20%.

    Κύκλοι της αγοράς αναφέρουν, στο μεταξύ, ότι το όλο ενδιαφέρον επικεντρώνεται στο ποιες θα είναι οι πρώτες δημόσιες τοποθετήσεις του υπό συγκρότηση φορέα, αλλά και το πώς θα επιλέξει να αντιδράσει –βλέπε απαντήσει- η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος, η οποία μέχρι και σήμερα δεν δέχθηκε να εντάξει στις τάξεις της εκπροσώπους από τις εν λόγω εταιρείες.
    Πηγή : insurance world

  • Asfalistis4u κοινοποίησε φωτογραφία στη Σελίδα Νέα του Asfalistis4u

    Τιμόνι στα 15, χωρίς δίπλωμα γίνεται ? Στη Γαλλία ναι, το VSP είναι ένα μικρό διθέσιο αμάξι που μπορεί να οδηγήσει ο καθένας που έχει κλείσει τα 14 χρόνια ζωής. Υποθετικά χρειάζεται μια εκμάθηση τεσσάρων ωρών χωρίς όμως αυτό να είναι απαραίτητο.

    Η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να φτάσει το αμάξι είναι τα 45 χιλιόμετρα / ώρα. Οπότε, αν βρεθείτε πίσω από ένα τέτοιο αμάξι σε κάποιον δρόμο είναι προτιμότερο να σταματήσετε σε κάποιο σημείο και να απολαύσετε τη θέα παρά να εκνευρίζεστε μένοντας κολλημένοι στο παρμπρίζ του.
    Αν και χαρακτηρίζεται «αμάξι χωρίς δίπλωμα», στην πραγματικότητα ο οδηγός είναι αυτός που δεν χρειάζεται να απασχολεί τον εαυτό του με κάποιου είδους απόδειξη για τις ικανότητές του πίσω από το τιμόνι. Έτσι, παρ’ όλο που αυτό αρχικά μπορεί να φανεί αναχρονιστικό, είναι αναπόφευκτο το VSP να παραμείνει ένα πολύ σημαντικό μέσο μεταφοράς για τους ηλικιωμένους πολίτες κυρίως του αγροτικού πληθυσμού.

    Το θέμα βέβαια είναι ότι άνθρωποι που έχασαν το δίπλωμά τους για κάποιο λόγο, μπορούν να γυρίσουν και πάλι στο δρόμο με ένα διαφορετικό και αρκετά πιο αργό αμάξι. Οι οδηγοί υποχρεούνται να έχουν ασφάλεια ζωής που σίγουρα είναι κάτι ακριβό στη Γαλλία.

    Οσο για τι τιμή ενός νέου μοντέλου VSP, αγγίζει τα 14.000 ευρώ ενώ περιέχει περιστρεφόμενη κάμερα, air condition αλλά και εξελιγμένο σύστημα ήχου. Με ένα VSP μπορείς να κυκλοφορείς σε αρκετούς δρόμους ενώ το λειτουργικό του αμαξιού το κάνει εύκολο στην οδήγηση αλλά και στο παρκάρισμα.

    Τον τελευταίο καιρό αυτά τα αμάξια αποτελούν και δώρο για αρκετά παιδιά αφού είναι πολύ πιο ασφαλή από μια μηχανή και δεν αναγκάζουν τον γονιό να γίνεται κάθε τόσο ταξιτζής. Οι μικρότεροι αρκεί να κάνουν ένα θεωρητικό μάθημα στον οδικό κώδικα της Γαλλίας και να οδηγήσουν με συνοδό για τουλάχιστον τέσσερις ώρες. Κανένας όμως δεν είναι αναγκασμένος να περάσει από συγκεκριμένα πρακτικά τεστ για να οδηγήσει ένα VSP.

    Αυτό το αμάξι λοιπόν δίνει μια ακόμα εναλλακτική σε όσους θέλουν να οδηγήσουν με ασφάλεια στους δρόμους της Γαλλίας. - Νιώθω ενθουσιασμένος

  • Asfalistis4u κοινοποίησε φωτογραφία στη Σελίδα Νέα του Asfalistis4u

    Μην ψάχνεις το γιατί και μην πιστεύεις κανένα. Ο Άη Βασίλης έρχεται πάντα για τον καθένα.
    Σας εύχομαι η νέα Χρονιά να φέρει τις πιο όμορφες στιγμές που θα θυμάστε σ’ όλη σας τη ζωή!
    Υγεία, αγάπη, χαμόγελα και δύναμη να είναι γεμάτη κάθε σας στιγμή και κάθε στόχος σας να επιτυγχάνεται

  • Asfalistis4u Νέα του Asfalistis4u
    3 χρόνια

    Μην ψάχνεις το γιατί και μην πιστεύεις κανένα. Ο Άη Βασίλης έρχεται πάντα για τον καθένα.
    Σας εύχομαι η νέα Χρονιά να φέρει τις πιο όμορφες στιγμές που θα θυμάστε σ’ όλη σας τη ζωή!
    Υγεία, αγάπη, χαμόγελα και δύναμη να είναι γεμάτη κάθε σας στιγμή και κάθε στόχος σας να επιτυγχάνεται

  • Asfalistis4u δήλωσε ότι του/της αρέσει Asfalistis4u Φωτογραφία

  • Asfalistis4u δήλωσε ότι του/της αρέσει Asfalistis4u Φωτογραφία

  • Asfalistis4u Νέα του Asfalistis4u
    3 χρόνια

    Με του Χριστού τη γέννηση
    και με το νέο έτος
    μόνο χαρούμενες στιγμές
    να έρθουνε σε όλους.

    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ & ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ

  • Asfalistis4u κοινοποίησε φωτογραφία στη Σελίδα Νέα του Asfalistis4u

  • Asfalistis4u Νέα του Asfalistis4u
    3 χρόνια

    3 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΨΑΧΝΟΥΝ ΑΓΟΡΑΣΤΗ

    -Τρεις μεγάλες ασφαλιστικές εταιρίες «βγαίνουν» σχεδόν ταυτόχρονα προς πώληση. Ο λόγος αφορά στην Εθνική Ασφαλιστική, θυγατρική της Εθνικής, στην Eurolife, θυγατρική της Eurobank και στην Αγροτική Ασφαλιστική, η οποία πλέον ανήκει στον όμιλο Πειραιώς. Από τις τρεις, η πιο πολύφερνη νύφη θεωρείται η Eurolife, καθώς εξακολουθεί να είναι «μαζεμένη» και κυρίως κερδοφόρα.

    Για τις άλλες δύο, αναμένεται επίσης κάποιο ενδιαφέρον, αλλά σε συμβολική τιμή και κυρίως μετά από πολλούς όρους και προυποθέσεις από τους υποψήφιους αγοραστές.

    Οι πωλήσεις γίνονται στο πλαίσιο του σχεδίου αναδιάρθρωσης και των τεσσάρων συστημικών τραπεζών της χώρας

    Πηγή: altsantiri> www.altsantiri.gr/ellada/tris-asfalistikes-eteries-psachnoun-agorasti/